Izicol δυσκοιλιότητα Izicol δυσκοιλιότητα

Δυσκοιλιότητα

Izicol/ Izicol JUNIOR Μακρογόλη 3350

Izicol δυσκοιλιότητα Izicol δυσκοιλιότητα

Αν και η δυσκοιλιότητα δεν αφορά νόσο, υποδηλώνει τα συμπτώματα της νόσου, τα οποία σχετίζονται με την προωθητική λειτουργία του παχέος εντέρου και/ή το μηχανισμό αφόδευσης! Οι αιτίες της δυσκοιλιότητας μπορεί να ποικίλουν, καθώς η πέψη και η διαδικασία της κένωσης είναι σύνθετο ζήτημα το οποίο μπορεί να οφείλεται σε πολλούς, διαφορετικούς παράγοντες.

Είτε πρόκειται πρόβλημα χρόνιας δυσκοιλιότητας, αποφρακτικής ή ψυχολογικής δυσκοιλιότητας, είτε οφείλετε στην αύξηση της ποσότητας από τα σκληρά κόπρανα, είτε σε άλλους παράγοντες οι οποίοι προκαλούν δυσκοιλιότητα, υπάρχουν πλέον απλοί τρόποι για την ομαλή λειτουργία του εντέρου, για τους οποίους μπορείτε να συμβουλευτείτε το γιατρό σας.

Συστήνεται

Συστήνεται από παγκόσμιους φορείς

WGO Thumbnail

Παγκόσμιος Οργανισμός Γαστρεντερολογίας

Espghan Thumbnail

Ευρωπαϊκός Οργανισμός
Παιδιατρικής
Γαστρεντερολογίας,
Ηπατολογίας και Διατροφής

Naspghan Thumbnail

Αμερικάνικος Οργανισμός
Παιδιατρικής
Γαστρεντερολογίας,
Ηπατολογίας και Διατροφής

ANA Thumbnail

Αμερικάνικος Οργανισμός Νευρολογίας

Δυσκοιλιότητα – Αντιμετώπιση – Θεραπεία Δυσκοιλιότητα – Αντιμετώπιση – Θεραπεία

Δυσκοιλιότητα Αντιμετώπιση

dyskoiliotita Treatent Graphic

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα πολύ συνηθισμένο πρόβλημα, που οι περισσότεροι άνθρωποι παραβλέπουν. Η συχνότητα εμφάνισης στον πληθυσμό είναι 50% στους ηλικιωμένους και 15% στους ενήλικες. Παράλληλα, πρόκειται για ένα φαινόμενο, το οποίο εμφανίζεται πιο συχνά σε γυναίκες, απ’ ότι σε άνδρες και ιδιαίτερα κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης. Η δυσκοιλιότητα είναι ένα από τα πιο συχνά προβλήματα που αντιμετωπίζει το πεπτικό σύστημα και αφορά κυρίως το παχύ έντερο και τη λειτουργία του. Άλλες παθήσεις, που προκαλούν δυσκοιλιότητα είναι πχ το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου, η δυσανεξία στη λακτόζη ή στη γλουτένη (κοιλιοκάκη), η σπαστική κολίτιδα, που σε ορισμένους ασθενείς εμφανίζει μειωμένη κινητικότητα του εντέρου κα. Κάποιες φορές τα συμπτώματα της δυσκοιλιότητας γίνονται εξαιρετικά επίπονα, συχνά δε, προκαλούν μια κατάσταση, που περιγράφεται ως «τρομερή δυσκοιλιότητα». Μια φυσιολογική κένωση γίνεται σταθερές ώρες κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η δυσκοιλιότητα μπορεί να οδηγήσει σε κένωση λιγότερες από τρεις φορές σε εβδομαδιαία βάση. Πέρα από κάποια πάθηση, η δυσκοιλιότητα μπορεί να οφείλεται στον τρόπο ζωής, δηλαδή στη διατροφή σας, στην έλλειψη σωματικής άσκησης, στην ανεπαρκή πρόληψη υγρών, που τελικά μπορεί να προκαλέσει λιγότερες κενώσεις από τρεις φορές την εβδομάδα

Πως αντιμετωπίζεται: Για την πρόληψη της δυσκοιλιότητας ή την αντιμετώπιση της και την άμεση ανακούφιση οι ειδικοί προτείνουν να πίνετε περισσότερα υγρά για ενυδάτωση του οργανισμού, να καταναλώνετε δημητριακά ολικής άλεσης, να αποφεύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα, να αλλάξετε τρόπο ζωής αποφεύγοντας την καθιστική ζωή, να λαμβάνετε συμπληρωματα διατροφής και να λαμβάνετε προβιοτικά και ροφηματα για δυσκοιλιοτητα.

Δυσκοιλιότητα τροφές: Ένας μεγάλος παράγοντας εμφάνισης δυσκοιλιότητας είναι η διατροφή. Το να αλλάξετε τη διατροφή σας υιοθετώντας σωστές διατροφικές συνήθειες με τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες (μια ισορροπημένη διατροφή που περιλαμβάνει τρόφιμα όπως φρούτα, τα οποία καταναλώνονται με τη φλούδα και λαχανικά) μπορεί να συμβάλλει αποτελεσματικά στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.

Οι φυτικές ίνες διακρίνονται σε διαλυτές και αδιάλυτες. Οι διαλυτές φυτικές ίνες απορροφούν νερό και δημιουργούν ένα είδος υδάτινης γέλης στο έντερο, η οποία προσδένεται στα κόπρανα και συμβάλλει στην κινητικότητα του παχέος εντέρου. Αυτή η ενίσχυση της κινητικότητας προωθεί τις συσπάσεις του εντέρου και βοηθά στην απομάκρυνση των κοπράνων.

Οι αδιάλυτες φυτικές ίνες εντοπίζονται κυρίως στα δημητριακά ολικής άλεσης, όπως και σε άλλα προϊόντα ολικής αλέσεως, στους ξηρούς καρπούς και στα φρούτα και δε διαλύονται όταν έρχονται σε επαφή με το νερό, αλλά διασχίζουν αν αναλλοίωτες το γαστρεντερικό αυλό και συμβάλλουν στην ομαλή λειτουργία του, προλαμβάνοντας τη δυσκοιλιότητα και άλλες δυσάρεστες καταστάσεις, όπως η ραγάδα πρωκτού.

Γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό ότι μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, συνδυαστικά με ικανή ποσότητα σωματικής άσκησης, η επαρκής πρόσληψη νερού, ο επαρκής ύπνος κα είναι αλλαγές στον τρόπο ζωής που συνδράμουν στην κινητικότητα του εντέρου και συμβάλλουν στην επιτυχή αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας.
Οι τρόποι αντιμετώπισης της δυσκοιλιότητας περιλαμβάνουν, επίσης, τα συμπληρωματα διατροφης και τα ιατροτεχνολογικά βοηθήματα, όπως το Izicol.
Το Izicol (PEG 3350) της Cross Pharmaceuticals – ως φαρμακευτική αγωγή – σας προσφέρει ταχεία ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα με ασφαλή και εύκολο τρόπο! Συγκαταλλέγεται στα ωσμωτικά υπακτκά, αυξάνοντα τον όγκο των κοπράνων.

Η δυσκοιλιότητα είναι ένα πολύ συνηθισμένο πρόβλημα, που πολύ συχνά οι περισσότεροι άνθρωποι παραβλέπουν. Η συχνότητα εμφάνισης στον πληθυσμό είναι 50% στους ηλικιωμένους και 15% στους ενήλικες. Παράλληλα, πρόκειται για ένα φαινόμενο, το οποίο εμφανίζεται πιο συχνά σε γυναίκες, απ’ ότι σε άνδρες.

Δυσκοιλιότητα

Δυσκοιλιότητα συμπτώματα

Τα συμπτώματα δυσκοιλιότητας περιλαμβάνουν σκληρά κόπρανα, δυσκολία στην αφόδευση, αφόδευση λιγότερο από 3 φορές την εβδομάδα και μικρή ποσότητα κοπράνων.

Τι προκαλεί τη δυσκοιλιότητα;

Η δυσκοιλιότητα ενδέχεται να προκαλείται από την κακή διατροφή – έλλειψη σε διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες, από έλλειψη σωματικής άσκησης, από διάφορες νόσους του πεπτικού συστήματος, από τροφές που προκαλούν προβλήματα της εντερικής περιοχής, καθώς και από παρενέργειες φαρμάκων. Η διατροφή σας θα πρέπει να είναι ισορροπημένη!

Η κακή διατροφή, χαρακτηρίζεται κυρίως από την ανεπαρκή πρόσληψη φυτικών ινών και την υπέρμετρη πρόσληψη επεξεργασμένων τροφών. Η αφυδάτωση διαδραματίζει, επίσης, πολύ σοβαρό ρόλο στην εμφάνιση της δυσκοιλιότητας, καθώς εμποδίζει την ομαλή λειτουργία του παχέος εντέρου, οδηγώντας στη δημιουργία σκληρών περιττωμάτων, αύξηση στον όγκο των κοπράνων, τα οποία κατ’ επέκταση οδηγούν σε κενώσεις με δυσφορία και πόνο.

Επίσης, η δυσκοιλιότητα μπορεί να προκαλείται από:

  • Ανεπαρκής πρόσληψη φυτικών ινών
  • Αφυδάτωση
  • Απουσία φυσικής δραστηριότητας- καθιστική ζωή
  • Αγνόηση της επιθυμίας για κένωση
  • Ταξίδι ή αλλαγές στη ρουτίνα
  • Συγκεκριμένες φαρμακευτικές αγωγές
  • Εγκυμοσύνη
  • Προχωρημένη ηλικία

Δυσκοιλιότητα στις γυναίκες

Η δυσκοιλιότητα μπορεί, όπως αναφέρεται και πιο πάνω, να εμφανίζεται συχνότερα στις γυναίκες, λόγω του ορμονικού τους προφίλ. Οι ορμονικές μεταβολές κάθε κύκλου, όπως και στην κύηση, αλλά και στην εμμηνόπαυση, διαταράσσουν τη φυσιολογική λειτουργία του παχέος εντέρου.

Μάθετε πως μπορείτε να απαλλαγείτε

Αντιμετώπιση δυσκοιλιότητας

Ωστόσο, δεν αποθαρρυνόμαστε. Υπάρχουν ποικίλοι τρόποι αντιμετώπισης της δυσκοιλιότητας και επαναφοράς της υγείας του παχέος εντέρου. Η Μακρογόλη (PEG) 3350 αποτελεί μια αποτελεσματική οδό, υψηλής ασφάλειας, για την ανακούφιση από τη δυσκοιλιότητα και τη σωστή κινητικότητα του εντέρου. Ενώ μπορεί να χορηγείται παράλληλα με αντιμετώπιση άλλων παθήσεων (όπως ο σακχαρώδης διαβήτης, η ελκώδης κολίτιδα, ο καρκίνος του παχέος εντέρου, πολύποδες παχέος εντέρου, σπαστική κολίτιδα, κτλ)

Δυσκοιλιότητα

Δυσκοιλιότητα και Καρκίνος του εντέρου

Καρκίνος παχέος εντέρου

Ένα από τα πιο δύσκολα προβλήματα στο γαστρεντερολογικό ιατρείο είναι αυτό που σχετίζεται με τον καρκίνο του παχέος εντέρου! Στην Ελλάδα είναι ο 3ος συχνότερος σε εμφάνιση καρκίνος, μετά τον καρκίνο του πνεύμονα και του μαστού. Περίπου 4000 άτομα θα διαγνωστούν κάθε χρόνο. Αν και πρόκειται για θανάσιμη μορφή καρκίνου, η πρόγνωση για θεραπεία της νόσου είναι πολύ καλή αν εντοπιστεί εγκαίρως μέσα από διαγνωστικές εξετάσεις, όπως κολονοσκόπηση.

Αιτίες εμφάνισης

Κοινές αιτίες εμφάνισης του καρκίνου του παχέος εντέρου είναι, πέρα από την κληρονομικότητα, η υπερβολική κατανάλωση κόκκινου κρέατος/ζωικού λίπους, το κάπνισμα, το αλκοόλ και η παχυσαρκία/ μειωμένη σωματική άσκηση. Η αντιμετώπιση της νόσου είναι πολυπαραγοντική με κυριότερη τη χειρουργική επέμβαση για αφαίρεση του όγκου.

Τρόποι πρόληψης

Απλοί τρόποι πρόληψης εμφάνισης καρκίνου του παχέος εντέρου:

1. Καλή και ισορροπημένη διατροφή με επαρκή πρόσληψη φυτικών ινών.
2. Ενυδάτωση του οργανισμού με επαρκή πρόσληψη υγρών κατά τη διάρκεια της ημέρας
3. Αποφυγή καπνίσματος
4. Τακτική σωματική άσκηση
5. Προληπτική εξέταση κολονοσκόπησης από τα 40 και έπειτα. Σε ομάδες υψηλού κινδύνου συστήνεται να διενεργείται από τα 35.

Produts
Subscribe Section

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο